Strona internetowa poświęcona inwestycji developerskiej. Kluczowym aspektem była możliwość prezentacji oferty w możliwie atrakcyjny sposób, a także usprawnienie pracy działu sprzedaży, przez integrację z systemem z zewnętrznym systemem CRM.
- Wdrożenie strony internetowej
- Integracja z systemem CRM
- Automatyzacja
- Analityka kampanii Google
- Interaktywna wizualizacja
Wszystkie lokale były utworzone w systemie CRM (wraz z planami w PDF, a także statusami). Każdorazowe odpytywanie API przy wejściu na stronę miałoby negatywny wpływ na prędkość działania projektu. Ponadto potrzebowaliśmy dodać kilka spersonalizowanych informacji dla poszczególnych lokali. W związku z tym stworzyliśmy synchronizację danych z systemem, która inicjalnie pobrała wszystkie dane do lokalnej bazy danych projektu, a następnie w cyklicznym interwale odpytuje o zmiany statusów dla poszczególnych kwater.
Leady wpływające do systemu CRM musiały być odpowiednio otagowane. Dlatego stworzyliśmy mechanizm przechwytujący informację o źródle kampanii (tagi UTM: utm_source, utm_medium, utm_content) i przekazujący je do formularzy wysyłanych do systemu CRM.
Interaktywna wizualizacja to ważny element strony internetowej developera. W wypadku Kopernika 16 została rozdzielona na dwa moduły - wybór kondygnacji i budynku, a także wybór konkretnego lokalu. Lekkim wyzwaniem było dostosowanie interaktywnej wizualizacji lokali, które zajmowały więcej, niż 1 piętro (trzeba było podwójnie nadać przypisanie do poszczególnych obszarów graficznych). W związku z RWD musieliśmy zadbać również o poprawne skalowanie obszarów graficznych, tak, by klatki interaktywne odpowiednio skalowały się w zależności od rozdzielczości ekranu.
We współpracy z