Tworzymy innowacyjne rozwiązania marketingowe, wizerunkowe i sprzedażowe dla firm. Skupiamy się na świadczeniu czterech głównych usług:
Ogólne
Czym się zajmujecie?
Jak mogę zlecić wykonanie usługi?
Jest wiele sposobów — na chwilę obecną polecamy formularz kontaktowy na naszej stronie, lub kontakt za pośrednictwem Facebooka.
Możesz także skontaktować się z nami telefonicznie dzwoniąc na 519 174 504 lub mailowo — na kontakt@kodefix.pl.
Pracujemy jeszcze nad formularzem wyceny online — interaktywnym konfiguratorem, w którym w łatwy sposób będzie można przygotować brief do każdej z naszych usług.
Czy możemy spotkać się osobiście?
Oczywiście! Zapraszamy do naszego biura zlokalizowanego w Oleśnicy przy ul. Kochanowskiego 5 w lokalu 208. Prosimy o wcześniejsze umówienie spotkania. Jesteśmy w biurze od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00.
Co wyróżnia was na tle innych agencji?
Przede wszystkim kontakt — stawiamy na jakość i dobre relacje.
Każdego klienta traktujemy jak partnera w biznesie.
Wierzymy, że warto dawać z siebie wszystko. Cenimy pasję, śmiałość i nieszablonowe pomysły. Mamy jeden cel — zaskakiwać klientów w najlepszy możliwy sposób.
Strony internetowe
Po co mi strona internetowa?
Strona internetowa jest obecnie istotnym elementem marketingu. Pozwala potencjalnemu klientowi na szybkie uzyskanie informacji na temat oferty oraz danych teleadresowych.
Pierwsze wrażenie może być tylko jedno, prawda? Zadbamy, by było ono jak najlepsze 🙂
Poza tym, jeśli prowadzisz biznes związany z handlem – sklep internetowy może być potężnym narzędziem zwiększającym sprzedaż.
Jaki jest czas wdrożenia strony internetowej?
Czas wdrożenia strony internetowej zależy od stopnia personalizacji i rozbudowania projektu. Ekspresowe strony internetowe wdrażamy nawet do dwóch tygodni, natomiast standardowy czas oczekiwania na dedykowaną stronę internetową “szytą na miarę” wynosi ok. 30 dni roboczych.
Jak wygląda realizacja zlecenia?
1. Rozmowa wstępna, na której omawiamy wstępny zarys projektu,
2. Przygotowanie oferty w oparciu o wstępny brief
3. Spotkanie w celu doprecyzowania specyfikacji projektu (tutaj określamy ostateczny kształt projektu, ustalenia odnośnie kolorystyki, etc, Ważne! Jeśli w tym miejscu ustalimy, że strona powinna zawierać funkcjonalności, które nie zostały uwzględnione w kroku 1, wycena może ulec zmianie)
4. Podpisanie umowy
5. Wpłata pierwszej transzy (50% wartości projektu)
6. Przesłanie przez Klienta kompletu materiałów (logo, zdjęcia, teksty*, dane dostępowe do serwera, etc)
7. Rozpoczęcie pracy nad projektem – prace wdrożeniowe. Tutaj komunikujemy się z Klientem na bieżąco po osiągnięciu tzw. checkpointów w realizacji
8. Publikacja na serwerze strony na serwerze w trybie konserwacji i przekazanie Klientowi danych dostępowych
9. Wpłata drugiej transzy (50% wartości projektu)
Aplikacje internetowe
Co to jest aplikacja internetowa?
Aplikacja internetowa może przybierać wiele postaci. Najkrócej rzecz ujmując, jest to program działający na serwerze i komunikujący się z użytkownikiem za pośrednictwem Internetu.
Aplikacją internetową może być narzędzie dla handlowców, które wspomaga ich w robieniu wycen, prosta lista zadań, a także rozbudowany system zarządzający procesami w przedsiębiorstwie.
Głównym celem aplikacji internetowych jest rozwiązywać problemy biznesu poprzez automatyzację procesów, a także unifikację środowiska uruchomieniowego — dzięki temu, że utrzymywana jest na serwerze, użytkownik może skorzystać z aplikacji używając dowolnego urządzenia zapewniającego dostęp do internetu — telefonu, komputera, etc.
Jak wygląda realizacja zlecenia?
W przypadku aplikacji internetowych trudno o jeden ogólny wzór postępowania. Z reguły są to programy na tyle rozbudowane, że jedynym sensownym podejściem jest metodologia AGILE — tj. zwinne podejście do wytwarzania oprogramowania.
W dużym skrócie — całość aplikacji rozbija się na mniejsze moduły, które dostarcza się w określonym czasie (tzw. sprintach), a po domknięciu każdego modułu rozważa się dalszy ciąg pracy nad aplikacją (czy idziemy zgodnie z pierwotnymi założeniami, czy też inna funkcjonalność ma wyższy priorytet).